Silná, zdravá a prosperující značka

Martin Paleček   

Má za sebou přes 20 let působení v marketingu a reklamě. Školu vysokého marketingu získal především u agentur Saatchi a Saatchi, Max/TBWA a Wiken Int. Jeho široký záběr a rozhled ho již na počátku 90. let pracovně zavedl do Singapuru k agentuře Dentsu Mandate. Poslední tři roky strávil na pozici marketinkového ředitele pro Evropu a tvořil strategie pro čínského giganta Changhong Electric. Od roku 2013 je samostatným konzultantem kreativního budování značek a kampaní.

„Budování značek a marketing tvoří podstatu mého profesního života. Měl jsem to štěstí, že jsem v tomto oboru prožil „zlatá devadesátá“, kdy značky na tomto trhu začínaly, včetně historicky slavných celosvětových značek.“

„Trh a vztah ke značkám vnímám z pohledu evoluce. Nikdy nic nekončí. Je to inspirující prostředí, které přeje připraveným. Miluji neustálý zrod a progres, který život přináší.“

Proč spolupracuji s Viktorem:

„Viktora znám osobně i pracovně již řadu let. Oceňuji především jeho vhled do problematiky, porozumění cílovým skupinám i zásadu dodat opravdu efektivní řešení. Jeho strategie mění spotřebitele v milence značek a přináší konkurenci noční můry.“

Viktor Lelek   

Má za sebou více jak 20 let působení v obchodě, marketingu a reklamě. Zastával pozice obchodního ředitele, strategického plánovače, ředitele agentury, kreativního ředitele, marketingového ředitele. Posledních sedm let se pohybuje jako konzultant řízení a budování značek, zabývá se konsolidacemi potenciálu firem, značek a jejich komunikací. 

„Zaměřuji se na lidi a jejich úkoly, nejen na pouhou realizaci samotné zakázky. Dodávka a realizace bez účasti samotných podílníků projektu a značky znamená nemít žádnou dodávku řešení, ale pouze krátkodobou akci bez jistoty úspěchu, která jenom zatěžuje tým a rozpočet.“

„Mým cílem je vždy vytvořit společný záměr a kromě odvedené práce na zakázce zanechat stopu a dále použitelné know how v samotné firmě i u jejich zaměstnanců.“

 Proč spolupracuji s Martinem:

 „Martin je kouzelník s emocemi a netradičními myšlenkami, které pokaždé překvapí. Za dlouhé roky, co s ním spolupracuji, byl jeho empatický vhled do duše značky nebo zákazníka vždy svěží a klíčový.“